Vásárlói tájékoztató

1. Nyitvatartás

Hétköznapokon 8.00-12.00 és 13.00-17.00 között várjuk Önt üzletünkben.

2. Kiszállítás

Az általános kiszállítási idő minden termék esetében 1 és 4 nap közötti. Bizonyos termékekre, például a nemrég forgalomba került vagy különösen értékes tételekre előjegyzést is felvehetünk. Ilyes esetekben személyesen egyeztetünk a megrendelővel. 

3. Áru átvétele, szállítási díj

A megrendelt termékeket személyesen is átveheti üzletünkben a 8600 Siófok, Fő u. 47-53. cím alatt. Természetesen ilyenkor semmilyen szállítási díjat nem számolunk fel.

Házhozszállítás díja

(előre utalás, bankkártyás fizetés, PayPal fizetés)

0,1 - 1kg       950,- Ft

1,1 - 2kg     1000,- Ft

2,1 - 3kg     1100,- Ft

3,1 - 4kg     1150,- Ft

4,1 - 5kg     1200,- Ft

5,1 - 10kg   1450,- Ft

10,1 - 15kg 1650,- Ft

15,1 - 20kg 1850,- Ft

20,1 - 25kg 2100,- Ft

25,1 - 30kg 2250,- Ft

30,1 - 35kg 3300,- Ft

35,1 - 40kg 3700,- Ft

Házhozszállítás díja utánvéttel


0,1 - 1kg     1300,- Ft

1,1 - 2kg     1350,- Ft

2,1 - 3kg     1450,- Ft

3,1 - 4kg     1500,- Ft

4,1 - 5kg     1550,- Ft

5,1 - 10kg   1800,- Ft

10,1 - 15kg 2000,- Ft

15,1 - 20kg 2200,- Ft

20,1 - 25kg 2450,- Ft

25,1 - 30kg 2600,- Ft

30,1 - 35kg 3650,- Ft

35,1 - 40kg 4050,- Ft

4. Fizetési módok

Üzletünkben fizethet készpénzzel, bankkártyával vagy utánvéttel. A bankkártyás vásárlás biztonságát a Raiffeisen Bank 128 bites SSL kapcsolata biztosítja.

A megrendelt termékeket kifizetheti előreutalással is, ám ehhez előzetes egyeztetésre van szükség. Ha előreutalással fizetne, kérjük, jelezze szándékát emailben, kollégánk pedig minden szükséges információval ellátja Önt. Az előreutalás elfogadásához kiállított előlegszámlára van szükség.

5. A webáruházban történő vásárlás technikai lépései

A webáruház termékei között szabadon válogathat, megtalálja itt az egyes termékek pontos paramétereit, leírásait. Mikor kiválasztotta azokat a termékeket, amelyeket szeretne megvásárolni, a termékek mellett elhelyezkedő „Kosárba rakom” gombra klikkelve virtuális bevásárlókosarába helyezheti őket. A jobb felső sarokban egy kosár ikont talál. Ez alatt láthatja, hogy éppen mi van a kosarában. Bármikor szabadon megváltoztathatja kosara tartalmát, újabb termékeket helyezhet be, vagy meglévőket távolíthat el. A termékek kosárba helyezése még nem jelent megrendelést.

Amennyiben nem kíván több terméket a kosárba rakni, a már említett ikonra kattintva megtekintheti a kosár tartalmát, illetve a benne található termékek végösszegét. Ha az „Ugrás a bevásárlókosárhoz” feliratra kattint, megkezdheti a rendelés véglegesítését. Ez több lépésből áll, amelyeket egyenként mutatunk be.


1. lépés

Mikor az „Ugrás a bevásárlókosárhoz” gombra klikkel, a képernyő közepén újból megtekintheti a kosár tartalmát. Pontos adatokat kap arról, hogy milyen termékek szerepelnek a kosárban, ezek mennyiségét, egységárát és a teljes fizetendő összeget is látni fogja. Még ekkor is lehetősége van változtatni a kosárban található termékeken, a kiválasztott termékek darabszámát is módosíthatja. A felületen talál egy négyzetet, amelyben a rendszer feltünteti a pontos darabszámot. Ide kattintva megadhatja a megvásárolni kívánt mennyiséget. Mikor ezzel megvan, a darabszám ablak melletti zöld, kör alakú gombra kattintva frissítheti a kosár tartalmát. Ezután már a megadott darabszámmal szerepelnek majd a termékek a kosárban.

2. lépés

A kosár tartalmának véglegesítése után kattintson a „Pénztár” gombra!

Amennyiben még nem jelentkezett be felhasználónevével és jelszavával, esetleg még nem regisztrált, ekkor a Bejelentkezés/Regisztráció panel jelenik meg Ön előtt. A regisztrációs űrlapon megadhatja a vásárláshoz szükséges adatokat, majd a „Mehet” gombra klikkelve regisztrálhat. Ha már van regisztrációja, elég felhasználónevét és a korábban emailben kiküldött jelszavát megadnia a vásárlás folytatásához.

A rendelés leadásához a regisztráció és a bejelentkezés is elengedhetetlen. Ha már bejelentkezett a „Pénztár” gombra kattintás előtt, ez a lépés kimarad, Ön azonnal a következő panelre kerül.

3. lépés

Most választhatja ki az átvétel módját. Választhat a „Bolti átvétel” és a „Házhozszállítás” között. Ehhez az Önnek ideális mód melletti körre kell klikkelnie. Az alapértelmezett választás a bolti átvétel. A házhozszállítást választva legördül egy felület, amelyen a szállítási címet és időpontot – napra, sőt napszakra pontosan – adhatja meg.

4.lépés

Az átvételi mód kiválasztását követően a „Tovább a kasszához” gombra kattintva juthat el a következő lépéshez. Itt egy űrlapot fog látni, amelyen a számlázási adatokat kell megadnia. A „Mehet” gombbal véglegesítheti az adatokat.

5.lépés

A szállítási és számlázási adatok megadása után már csak az Önnek legkényelmesebb fizetési módot kell megadnia. Ez hasonlóan történik, mint a szállítási mód kiválasztása. Dönthet úgy, hogy bankkártyával fizet. Ebben az esetben – a 6. lépésben, egyszerre a rendelés leadásával – a szerződött K&H Bank online bankkártyás fizetési oldalára kerül. Itt a bankkártya adatainak megadásával és az oldalon feltüntetett instrukciók betartásával fizethet.

6.lépés

Utolsó lépésként a „Rendelés leadása” gombra kell kattintania. Ezzel befejeződik a vásárlás. Ha az előző lépésben a bankkártyás fizetés lehetőségét választotta, most egy internetes felületen keresztül elindíthatja a tranzakciót.

FONTOS!

Mielőtt a „Rendelés leadása” gombra kattintana, bármelyik korábbi lépéshez visszatérhet, és aztán onnan folytathatja a vásárlást. Vagyis rendelése előtt bármikor módosíthat kosara tartalmán, új szállítási és fizetési módot választhat, illetve a szállítási és számlázási adatokat is megváltoztathatja. Amennyiben már leadta rendelését, nincs további lehetősége a módosításra vagy a megrendelés visszavonására.

Visszaigazolás

A webshopon keresztül leadott rendelés szerződési ajánlatnak minősül, így ajánlati kötöttséggel jár. Ez azt jelenti, hogy Ön egészen addig kötve van az ajánlathoz, amíg a webáruház nem küld emailt az Ön által megadott címre, amelyben kifejezetten elfogadja a megrendelést. Ennek a visszaigazolásnak a megrendelés leadásától számított 1 munkanapon belül meg kell érkeznie, eddig áll fenn az ajánlati kötöttség. Amennyiben ez megtörtént, a szerződés létrejöttével kötelesek vagyunk leszállítani/átadni a kért termékeket, Önnek pedig – ha a vételárat nem bankkártyával, interneten keresztül fizette ki – fizetési kötelezettsége keletkezik. Amennyiben a megrendelés leadásakor a bankkártyás fizetési módot választotta, és a teljes vételárat átutalta társaságunk számlájára, az összeget az ajánlati kötöttség fennállása alatt nem követelheti vissza.

Rendszerünk minden megrendelésről automatikus elektronikus visszaigazolást küld, amely tartalmazza a megrendelés tárgyát, azonosítószámát, illetve a megrendelés megérkezéséről szóló értesítést. Az automatikus üzenet kizárólag a megrendelés megérkezését jelzi, nem az elfogadását. Az automatikus visszaigazolás megérkezésével még nem jön létre szerződés a megrendelő és a webshop üzemeltetője között. A megrendelés elfogadásáról külön emailt fog kapni, ennek megérkezésével köttetik meg a szerződés.

A rendelésről létrejött szerződés nyelve a magyar. A szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek.

6. 14 munkanapon belüli elállás lehetősége

A megrendelt termékek kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül a megrendelő elállhat a szerződéstől, ehhez indoklásra sincs szükség. Ha írásban áll el a megrendeléstől, az elállás érvényesítettnek tekinthető, amennyiben a megrendelő a nyilatkozatot a határidő lejártát megelőzően elküldi. Ebben az esetben a webáruház üzemeltetője köteles a kifizetett összeget haladéktalanul, legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszafizetni. A megrendelt termékek visszaszolgáltatásának költségeit a megrendelőnek kell állnia, egyéb költséget nem kell megfizetnie. Ha termékben nem rendeltetésszerű használatból kifolyólag bármilyen kár keletkezett, annak megtérítését a webáruház üzemeltetője követelheti.

A joggal való visszaélés tilalma vonatkozik az elállásra is. Vagyis a fogyasztó csak akkor élhet elállási jogával, amennyiben a megvásárolt termékeket hiánytalanul visszajuttatja az eladónak. A vételár teljes egészében akkor fizethető vissza, ha a fogyasztó minden megrendelt és átvett terméket hiánytalanul visszaszolgáltat.

Az elállási jog nem gyakorolható, ha a termék hibája a nem rendeltetésszerű használatra, a kezelési és használati útmutatóban foglaltok figyelmen kívül hagyására, a termék megrongálására, a nem a termékhez tartozó szoftver hibájára, illetve a termékre káros működésére vezethető vissza.


7. Garancia

Az általunk értékesített termékekre 1, 2 vagy 3 éves, sőt egyes esetekben élettartam garancia vonatkozik. Minden termékünk hivatalos, teljesen legális forrásból származik. Minden termék- és árkategóriában csakis minőségi cikkeket talál. A garanciához kapcsolódó ügyintézést igyekszünk a lehető legrövidebb idő alatt az Önnek legkényelmesebb módon lebonyolítani. Garanciaigényét, kérjük, a visszaszállítást megelőzően jelezze telefonon vagy a garancia@finommechanika.hu címre küldött emailben. Az ügyintézésről idejében értesítjük az Ön számára leginkább megfelelő módon.

A szoftveres meghibásodásokért nem tudunk garanciát vállalni. Az ilyen jellegű problémák bevizsgálásáért díjat számolunk fel. Ugyancsak bevizsgálási díjat számolunk fel abban az esetben, ha kiderül, hogy a termék mégsem hibás, és megfelelően működik. Ha nem teljesen biztos abban, hogy a probléma a termék miatt lépett fel, egyeztessen munkatársunkkal a hibásnak vélt termék visszaszállítása előtt.

A bevizsgálási díj mértéke 2500 forint + ÁFA.

Szaktanácsadás

Kérdése van egy adott termékkel kapcsolatban vagy bizonytalan a pénztárgép használatában? Bármilyen kérdéssel is fordul hozzánk, biztos lehet abban, hogy kielégítő válasszal fogunk szolgálni. Hívjon minket nyitva tartásunk alatt, és kollégáink teljes körű szaktanácsadással állnak rendelkezésére!

Házhozszállítás

20.000 Ft-os vásárlás felett ingyenesen és a lehető leggyorsabban juttatjuk el Önnek megrendelését! A termékek átlagos kiszállítási ideje 1 és 4 nap között alakul. Bizonyos esetekben – például nemrég piacra került vagy különösen nagy értékű termékekre – előjegyzést is felveszünk.

Szervíz

Ha meghibásodott pénztárgépe vagy blokknyomtatója illetve egyéb más eszköze forduljon hozzánk bizalommal és szakértő kollégáink rövid határidővel megjavítják azt! Egyes pénztárgépekre akár 3 év garanciát is vállalunk.
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz