Kérdése van? +36-30/9-310-126
A Micra K10 hordozható és mobil online pénztárgép változó telephelyen, mozgóboltban vagy mozgó szolgáltató helyen is üzemeltethető. Elsősorban kisebb üzleteknek, mozgóboltoknak, szolgáltatóknak és taxisoknak ajánljuk.
A készülék Magyarországon egyedülálló tulajdonságai közé tartozik a nagy méretű érintőkijelzős képernyő, valamint az üzemeltetés közben is másodpercek alatt cserélhető és külön is tölthető működtető akkumulátor.A készülék gumiborítással rendelkezik, mely megvédi az ütésektől és a csepegő víztől.
Ha a honlapunkon keresztül adod le megrendelésedet, a pénztárgépet üzemkészen adjuk át, tehát az átvételt követően rögtön el is kezdheted majd használni a kiválasztott és az igényeidnek megfelelően beállított modellt. A pénztárgépeink megrendelőinek ráadásul a szállítást, a dokumentumkezelést sem kell kifizetnie, ezek díjait már az ár tartalmazza.A NAV-hoz köthető készülékek forgalmazására és üzemeltetésére szigorú szabályok vonatkoznak, ezért a beszerzésük bonyolultabb feladat, mint a legtöbb műszaki eszköz megvásárlása. Annak érdekében, hogy minél könnyebben használatba vehesd a kiválasztott pénztárgépet, összeszedtünk minden fontos információt, ami egy pénztárgép megvásárlásához szükséges és tudnod kell.Javasoljuk, hogy tanulmányozd át az alábbiakat, mielőtt a kosárba dobod a terméket!
A kiskasszák mobilhálózatokon keresztül kommunikálnak a NAV szervereivel, ezért használatukhoz előfizetői szerződést kell kötni egy szolgáltatóval.
Mielőtt elkezdhetnéd értékesíteni termékeidet a megvásárolt pénztárgéped segítségével, üzembe kell helyeznünk a készüléket. A feladat elvégzésére a törvény kötelezi a cégünket. A beüzemelés során a pénztárgép memóriájában rögzítjük a vállalkozásod adatait, az ÁFA köröket, az euró átállás dátumát, valamint dokumentumokat továbbítunk az adóhatóságnak.Az élesítéskor nem csak a kötelező adatrögzítést bonyolítjuk le, a készüléket a vállalkozásod igényeinek megfelelően felprogramozzuk. Többek közt az általad értékesített termékeknek megfelelő "gyűjtőket" rögzítünk a készülék memóriájában, és akár azt is lehetővé tehetjük, hogy egyetlen gombnyomással értékesíthesd a legkeresettebb árucikkekeidet.A pénztárgépek üzembe helyezését és programozását nettó 9.000 forintért vállaljuk, mely összeget a rendszer automatikusan hozzárendel a pénztárgép árához.
Az élesítéshez és az előfizetési szerződés megkötéséhez az alábbi információkra és dokumentumokra lesz szükségünk:- Beüzemelési kód- Vállalkozói igazolás vagy aláírási címpéldányA dokumentumokat és az adatokat a rendelési felületünkön keresztül tudod majd továbbítani. A pénztárgépet akkor is nyugodtan a kosárba teheted és megrendelheted, ha valamelyik iratot még nem szerezted be, mivel az okmányok másolatát, vagy az adatokat a rendelés leadása után is elküldheted részünkre.A szerződéskötéshez az iratokról készített mobiltelefonos fotókat is fel tudjuk használni. Ha az előfizetői szerződést nem az köti majd meg, akinek az aláírása a címpéldányon szerepel, akkor a fentieken túl, egy meghatalmazásra is szükségünk lesz, melyhez ide kattintva töltheted le a mintát.
Meghatalmazás minta Mobil Szolgáltatói szerződéshezAz utolsó dolog, amit át kell adnod részünkre a kiválasztott készülék élesítéséhez, az a pénztárgép regisztrációs vagy más néven Beüzemelési kód. A számsort adóhatóságtól kell igényelned, ha új pénztárgépet szeretnél beüzemelni az üzletedben.
A készüléket az adatok beérkezését követően, megszemélyesítve, felprogramozva legfeljebb két munkanapon belül szállítjuk a megadott címre.