Kérdése van? +36-30/9-310-126
A Micra Mini egy kicsi és nagyon könnyen kezelhető online pénztárgép, amit leginkább kisebb kereskedelmi-és vendéglátó egységek részére ajánlunk.
Kis méretének és súlyának, továbbá a csatlakoztatható készülékeknek köszönhetően kiválóan alkalmas állandó pénztárgépnek, de akár gépkocsiban is üzemeltethető.
Eladó oldali kijelző:
Vevőoldali kijelző:
Ha a honlapunkon keresztül adod le megrendelésedet, a pénztárgépet üzemkészen adjuk át, tehát már az átvételt követően rögtön el is kezdheted használni a kiválasztott és az igényeidnek megfelelően beállított modellt. Ráadásul a pénztárgépeink megrendelőinek a szállítást, a dokumentumkezelést sem kell kifizetni, ezek díjait már az ár tartalmazza.A NAV-hoz köthető készülékek forgalmazására és üzemeltetésére szigorú szabályok vonatkoznak, ezért a beszerzésük bonyolultabb feladat, mint a legtöbb műszaki eszköz megvásárlása. Annak érdekében, hogy minél könnyebben használatba vehesd a kiválasztott pénztárgépet, összegyűjtöttünk minden fontos információt, ami egy pénztárgép megvásárlásához szükséges és amelyek segítenek Neked a szükséges feladatok elvégzésében.Javasoljuk, hogy tanulmányozd át az alábbiakat, mielőtt a kosárba dobod a terméket!
A kiskasszák mobilhálózatokon keresztül kommunikálnak a NAV szervereivel, ezért használatukhoz előfizetői szerződést kell kötni egy szolgáltatóval.A Micra pénztárgépek kizárólag a Mobil Adat Kft. hatósági áras adatforgalmi csomagjával együtt rendelhető meg, melynek havidíja nettó 1500 forint. Az előfizetés nem tartalmaz túlforgalmazási díjat és hűségidőt sem kell vállalnod. A szerződést a webes megrendelés után elkészítjük Neked, ezért külön nem kell majd a szolgáltatót felkeresned.
Mielőtt elkezdhetnéd értékesíteni termékeidet a megvásárolt pénztárgéped segítségével, üzembe kell helyeznünk a készüléket. A feladat elvégzésére a törvény kötelezi a cégünket. A beüzemelés során a pénztárgép memóriájában rögzítjük a vállalkozásod adatait, az ÁFA köröket, az euró átállás dátumát, valamint dokumentumokat továbbítunk az adóhatóságnak majd átadjuk vagy elküldjük Neked a géppel együtt a pénztárgépnaplót.Az élesítéskor nem csak a kötelező adatrögzítést bonyolítjuk le, a készüléket a vállalkozásod igényeinek megfelelően felprogramozzuk. Többek közt az általad értékesített termékeknek megfelelő "gyűjtőket" rögzítünk a készülék memóriájában, és akár azt is lehetővé tehetjük, hogy egyetlen gombnyomással értékesíthessed a legkeresettebb árucikkeket.A pénztárgépek üzembe helyezését és programozását nettó 9.000 forintért vállaljuk, mely összeget a rendszer automatikusan hozzárendel a pénztárgép árához.
Az élesítéshez és az előfizetési szerződés megkötéséhez az alábbi információkra és dokumentumokra lesz szükségünk:
A dokumentumokat és az adatokat a rendelési felületünkön keresztül tudod majd továbbítani. A pénztárgépet akkor is nyugodtan a kosárba teheted és megrendelheted, ha valamelyik iratot még nem szerezted be, mivel az okmányok másolatát, vagy az adatokat a rendelés leadása után is elküldheted részünkre.A szerződéskötéshez az iratokról készített mobiltelefonos fotókat is elfogadjuk azokat is fel tudjuk használni. Ha az előfizetői szerződést nem az írja majd alá, akinek az aláírása a címpéldányon szerepel, akkor a fentieken túl, egy meghatalmazásra is szükségünk lesz, melyhez ide kattintva töltheted le a mintát.Az utolsó dolog, amit el kell küldened nekünk a kiválasztott készülék beüzemeléséhez, az a pénztárgép regisztrációs kód. A számsort az adóhatóságtól kell igényelni, melyet az igényléstől számított 24 órán belül küldenek majd meg. Az igénylés módjáról, ezen a linken részletes útmutatót találsz.
A készüléket az adatok beérkezését követően megszemélyesítjük és legfeljebb két munkanapon belül elküldjük a megadott címre.