Kérdése van? +36-30/9-310-126
A Cashbox Posprint Mini egy olyan adóügyi nyomtató, mely külön engedélyeztetési procedúra nélkül hozzákapcsolható bármilyen számlázó-raktárkezelő programhoz, (természetesen a szoftver gyártójának közreműködése szükséges) így egy készüléken adható ki a nyugta valamint az egyszerűsített készpénz fizetési számla olyan módon, hogy a kezelőnek csak a szoftver felületét kell használnia.
Kis mérete ellenére nagy tudású készülék! A Fiscat átgondolt tervezésének köszönhetően jó kompromisszum a méret és a funkciók gazdagsága között. Kis méretei miatt gyakorlatilag zsebben elfér! A vezeték nélküli technológiák révén okostelefonhoz, tablethez rendkívül könnyen csatlakoztatható. A pici készülékházban elfért egy OLED kijelző és egy beépített nyomtató is. Bármely számítógépes rendszerhez szabadon csatlakoztatható, külön engedélyeztetése már nem szükséges! Képes kezelni az OTP, HelloPay, NovoPayment, illetve SaltPay bankkártya terminálokat. Kifejezetten alkalmas olyan környezetben való alkalmazásra, ahol nem üzleten belül zajlik az értékesítés és fontos a mobilitás. Például mozgó árusítás, kitelepülések, kiszállítás! Papírbefűzése gyors, 58 mm-es pénztárgépszalagot használ, 100 mm / s sebességgel képes nyomtatni.
Az összekötés történhet wifi-n vagy bluetooth kapcsolaton keresztül. A szoftver futtatására akár egy tablet PC is elegendő lehet ami bluetooth kapcsolaton keresztül kommunikál az adóügyi egységgel. Egy vendéglátóipari egységben akár elegendő lehet egy kisebb tablet PC a rendelések felvételére, így a francia blokkot is kinyomtathatja a Cashbox Posprint Mini. Ha eddig is volt már szoftvere, amit a napi munkához használt, és külön ütötte a pénztárgépet a szoftver alapján, most lecserélheti egy kompakt eszközre ami emberi beavatkozás nélkül is ki tudja nyomtatni a nyugtát vagy a számlát. Felhasználási területe szinte határtalan, a kereskedelmi üzleteken át a vendéglátóipari egységeken keresztül a benzinkutas üzemeltetésig bármilyen felhasználói területen illeszthető a már meglévő számítástechnikai rendszerhez.
Ha a honlapunkon keresztül adod le megrendelésedet, az adóügyi nyomtatót üzemkészen adjuk át, tehát már az átvételt követően rögtön el is kezdheted használni a kiválasztott és az igényeidnek megfelelően beállított modellt. Ráadásul a nyomtató megrendelőinek a szállítást, a dokumentumkezelést sem kell kifizetni, ezek díjait már az ár tartalmazza.A NAV-hoz köthető készülékek forgalmazására és üzemeltetésére szigorú szabályok vonatkoznak, ezért a beszerzésük bonyolultabb feladat, mint a legtöbb műszaki eszköz megvásárlása. Annak érdekében, hogy minél könnyebben használatba vehesd a kiválasztott pénztárgépet, összegyűjtöttünk minden fontos információt, ami egy pénztárgép megvásárlásához szükséges és amelyek segítenek Neked a szükséges feladatok elvégzésében.Javasoljuk, hogy tanulmányozd át az alábbiakat, mielőtt a kosárba dobod a terméket!
A kiskasszák mobilhálózatokon keresztül kommunikálnak a NAV szervereivel, ezért használatukhoz előfizetői szerződést kell kötni egy szolgáltatóval.A Cashbox adóügyi nyomtató a Telekom Nyrt. hatósági áras adatforgalmi csomagjával együtt rendelhető meg, melynek havidíja nettó 2500 forint. Az előfizetés nem tartalmaz túlforgalmazási díjat és hűségidőt sem kell vállalnod. A szerződést a webes megrendelés után elkészítjük Neked, ezért külön nem kell majd a szolgáltatót felkeresned.
Mielőtt elkezdhetnéd értékesíteni termékeidet a megvásárolt adóügyi nyomtató segítségével, üzembe kell helyeznünk a készüléket. A feladat elvégzésére a törvény kötelezi a cégünket. A beüzemelés során a nyomtató memóriájában rögzítjük a vállalkozásod adatait, az ÁFA köröket, az euró átállás dátumát, valamint dokumentumokat továbbítunk az adóhatóságnak majd átadjuk vagy elküldjük Neked a géppel együtt a pénztárgépnaplót.Az élesítéskor nem csak a kötelező adatrögzítést bonyolítjuk le, a készüléket a vállalkozásod igényeinek megfelelően felprogramozzuk. Többek közt az általad értékesített termékeknek megfelelő "gyűjtőket" rögzítünk a készülék memóriájában, és akár azt is lehetővé tehetjük, hogy egyetlen gombnyomással értékesíthessed a legkeresettebb árucikkeket.Az adóügyi nyomtatók üzembehelyezését és programozását nettó 9.000 forintért vállaljuk, mely összeget a rendszer automatikusan hozzárendel a pénztárgép árához.
Az élesítéshez és az előfizetési szerződés megkötéséhez az alábbi információkra és dokumentumokra lesz szükségünk:
A dokumentumokat és az adatokat a rendelési felületünkön keresztül tudod majd továbbítani. A nyomtatót akkor is nyugodtan a kosárba teheted és megrendelheted, ha valamelyik iratot még nem szerezted be, mivel az okmányok másolatát, vagy az adatokat a rendelés leadása után is elküldheted részünkre.A szerződéskötéshez az iratokról készített mobiltelefonos fotókat is elfogadjuk azokat is fel tudjuk használni. Ha az előfizetői szerződést nem az írja majd alá, akinek az aláírása a címpéldányon szerepel, akkor a fentieken túl, egy meghatalmazásra is szükségünk lesz, melyhez ide kattintva töltheted le a mintát.Az utolsó dolog, amit el kell küldened nekünk a kiválasztott készülék beüzemeléséhez, az a "pénztárgép beüzemelési" kód. A számsort az adóhatóságtól kell igényelni Ügyfélkapun keresztül, melyet az igényléstől számított 24 órán belül küldenek majd meg. Az igénylés módjáról, ide kattintva részletes útmutatót találsz.
A készüléket az adatok beérkezését követően megszemélyesítjük és legfeljebb két munkanapon belül elküldjük a megadott címre.