A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a FINOMMECHANIKA Irodagép és Számítástechnikai Berendezés Service Korlátolt Felelősségű Társaság mint Szolgáltató (a továbbiakban Szolgáltató)

rövidített név: FINOMMECHANIKA KFT.
székhely: 8600 Siófok, Fő u.47-53.
telephely: 8600 Siófok, Fő u.47-53.
cégjegyzékszám: 14-09-000002
bejegyző bíróság: Somogy Megyei Bíróság mint Cégbíróság
adószám: 10308086-2-14
közösségi adószám: HU10308086
adatvédelmi azonosító szám: Igénylése folyamatban
központi email cím: info@penztargepwebshop.hu
telefonszám: +36(84)310-125, +36(30)9310126
fax: +36(84)510-808);
és a FINOMMECHANIKA KFT. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél)
jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

 

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely
a http://penztargepwebshop.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: Webáruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A szerződéskötés nyelve magyar.
A webáruházban történő vásárlást, és az ezzel kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket a következő jogszabályok tartalmazzák:

  • Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény
  • A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény
  • A kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény
  • A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet
  • Az üzletek működésének rendjéről, valamint az egyes üzlet nélkül folytatható kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 133/2007. (VI.13.) Kormányrendelet


1.2. Szolgáltató elérhetőségei a következők:

Email: info@penztargepwebshop.hu
Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36(84)310-125, +36(30)9310-126
Fax: +36(84)510-808
Vevőszolgálat címe: 8600 Siófok, Fő u.47-53.  

Vevőszolgálat nyitvatartási ideje: Hétköznapokon, 08:00-12:00, 13:00-17:00 óra között
Szolgáltató rendszere a rendeléseket rögzíti nyitvatartási időn kívül is, de telefonon csak nyitvatartási időben érhető el, valamint az elektronikus levélben (e-mailen) feltett kérdésekre is csak nyitvatartási időben válaszol.

Nyitvatartás

Hétköznapokon 08:00-12:00, 13:00-17:00 óra között.
 
1.3. A webáruházban történő vásárlás elektronikus úton a Weboldalon keresztül leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. Az Ügyfél személyesen, a vevőszolgálaton is megvásárolhatja a Szolgáltató termékeit, az ilyen módon megkötött szerződés azonban nem minősül távollevők közti szerződésnek, és jelen ÁSZF rendelkezései sem vonatkoznak rá. A Szolgáltató telefonon nem fogad el megrendelést. A megrendeléssel létrejövő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, kinyomtatásra, iktatásra nem kerül.
1.4. A webáruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
1.5. Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást e-mailben visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség, illetve bárminemű szerződési kötelezettség alól.
 
2. Megrendelés
2.1. Érvényes rendelést csak regisztráció után, a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel az Ügyfél. A regisztráció során az adatlapot pontosan és hiánytalanul ki kell tölteni. A regisztrációt megelőzően, vagy követően az Ügyfél kosarába elhelyezheti a kívánt termékeket, valamint itt választhat fizetési és szállítási módot. A szállítási cím megadása után az áruházi szoftver automatikusan kiszámítja a fizetendő szállítási díjat (lásd még 4.5.).
2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, az Adataim menüpontban van lehetősége az Ügyfélnek. Aktív rendelést érintő adatok módosítására a Szolgáltató központi e-mail címén van lehetőség.
2.3. A rendeléssel kapcsolatos értesítések, státuszok a következők:

  • megrendelését rögzítettük: Ez minden megrendelés első státusza.
  • beszállítónktól megrendelve: A megrendelés ebbe a státuszba lép, ha a Szolgáltató a beszállítójától megrendelte a terméket.
  • beérkezett üzletünkbe, átvehető: Ez a megrendelés státusza, ha az Ügyfél személyes átvételt jelölt meg, és a termék már beérkezett a Szolgáltató ügyfélszolgálatára.
  • beérkezett, csomagolás alatt: Amennyiben az Ügyfél házhozszállítást kért, és a termék beérkezett a Szolgáltatóhoz, úgy az alábbi státuszba lép a megrendelés.
  • GLS futárnak átadva: Ha a csomagot a Szolgáltató átadta a GLS futárszolgálatnak, akkor a megrendelés ebbe a státuszba lép.
  • DPD futárnak átadva: Ha a csomagot a Szolgáltató átadta a DPD futárszolgálatnak, akkor a megrendelés ebbe a státuszba lép.
  • futárnak átadva: Ha a csomagot a Szolgáltató átadta saját futárának, akkor a megrendelés ebbe a státuszba lép.
  • utalásra várunk: Amennyiben az Ügyfél a megrendelésnél banki átutalást jelölt meg fizetési módként, úgy az alábbi státuszba lép megrendelése.
  • utalás megérkezett: Amennyiben az Ügyfél a megrendelésnél banki átutalást jelölt meg fizetési módként, úgy az alábbi státuszba lép megrendelése, ha már beérkezett a Szolgáltató számlájára a megrendelés teljes összege.
  • részlegesen teljesítve: Ha valamilyen oknál fogva az Ügyfél megrendelésének egy része lett csak teljesítve, akkor megrendelés az alábbi státuszba kerül.
  • kiszállítva: Amennyiben házhoz szállítást kért az Ügyfél, és az meg is történt, a megrendelés az alábbi státuszba kerül.
  • személyesen átvéve: Amennyiben személyesen átvételt kért az Ügyfél, és az meg is történt, megrendelése az alábbi státuszba kerül.

2.4. Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
A webáruházban lévő termékek a „Kosárba” gombra való kattintás után a felhasználó virtuális bevásárlókosarába kerülnek. A felhasználó kosarának tartalma a megrendelés véglegesítése előtt bármikor módosítható, azaz termékeket vehet ki belőle, és rakhat bele. Kiválaszthatja azt is, hogy egyes termékből milyen mennyiséget szeretne vásárolni. Ha rossz terméket raktunk a kosárba akkor mindössze a kosarunk megfelelő sorában kijelöljük a rossz termék mellet megtalálható „eltávolít” jelölőmezőt, és a kosárból kikerül a nem kívánt termék. A kosár tartalma a menüben a „Kosár” gombra kattintva érhető el.
Az „adataim” menüpont alatt az alábbi műveleteket végezhetjük bejelentkezés után.

  1. eddigi megrendeléseink megtekintése
  2. személyes adatok változtatásának lehetősége
  3. hírlevélre való fel- és leiratkozás lehetősége

2.5. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt az Ügyfélnek áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, a Szolgáltató ügyfélszolgálatán megválaszolják kérdéseit. A Szolgáltató az általa forgalmazott termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását az áruhoz mellékeli.
2.6. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely az általános forgalmi adót már tartalmazza. A Weboldalon feltüntetett egyéb árak (pl. szállítási költség stb.) szintén bruttó árak, vagyis tartalmazzák az ÁFA-t. A Weboldalon feltüntetett árak magyar forintban értendők. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
2.7. A Szolgáltató az árak megváltoztatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Ennek következtében a termékek, kiszállítási költségek árainak módosítása a már megrendelt termékekre nem vonatkozik, azok áránál a megrendeléskori honlapon szereplő ár az irányadó. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
2.8. Az Ügyfél a megrendeléssel kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
2.9. Szolgáltató az Ügyfél megrendelésének megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus levélben (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató és az Ügyfél automatikusan mentesül az ajánlati kötöttség, ill. a szerződési kötelezettség alól.
 
3. Fizetési feltételek

3.1. Amennyiben a Felhasználó a webáruházban történő megrendelés során a szállítással történő teljesítést választotta, az Üzemeltető köteles a visszaigazolt megrendelésben szereplő termékeket az alábbiak szerint a megrendelésben meghatározott helyre leszállítani:

3.1.1. Előreutalással történő fizetés esetén a szállítás a szolgáltatás teljes – a termékek bruttó árát és az esetleges szállítási díjat is magában foglaló – ellenértékének a visszaigazolásban megjelölt bankszámlaszámra történő megfizetését követő az előre egyeztetett időpontban történik;

3.1.2. Készpénzes utánvéttel történő fizetés esetén a szállítás a megrendelés visszaigazolásának a Felhasználó részére történő elküldését követő 2 munkanapon belül esedékes. Az Üzemeltető lehetőség szerint köteles a Felhasználót – a visszaigazoláson túlmenően és azt követően – a szállítás időpontjáról előzetesen rövid úton (telefonon vagy faxon) értesíteni.

3.2. Amennyiben a Felhasználó a megvásárolt termékek Üzemeltető üzletében történő átvételét választotta, a Felhasználó a megvásárolt termékeket a visszaigazolást követő 1 héten belül köteles átvenni a visszaigazolásban megjelölt helyen, az üzlet nyitvatartási idején belül. A Felhasználó a helyszínen történő átvétel kikötése mellett is választhatja az előreutalással történő fizetést, ebben az esetben a Felhasználó köteles a teljes vételárnak megfelelő összeget legkésőbb a termékek átvételének időpontjáig a visszaigazolásban megjelölt bankszámlára átutalni. Az átutalás akkor minősül teljesítettnek, ha a teljes összeg az Üzemeltető visszaigazolásban meghatározott bankszámláján jóváírásra kerül. Az ehhez szükséges előlegszámlát, mindenképpen egyeztessék le kollégáinkkal!

3.3. Előreutalással történő fizetés és szállítás esetén a Felhasználó a szolgáltatás teljes – a termékek bruttó vételárát és a szállítási díjat is magában foglaló – ellenértékét a visszaigazolás megérkezését követő 3 munkanapon belül köteles a visszaigazolásban megjelölt bankszámlára átutalni. A fizetés akkor minősül teljesítettnek, amikor a teljes összeg az Üzemeltető visszaigazolásban meghatározott bankszámláján jóváírásra kerül.

3.4. Készpénzzel történő fizetés esetén a termékek teljes vételárát és – szállítás esetén a szállítás díját – a termékek átvételekor kell megfizetni.

3.5. A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a K&H Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.


4. Áru átvétele, szállítási feltételek

4.1. Az Ügyfél kétféle módon veheti át az árut: személyesen, vagy futárpostai kézbesítés útján.

4.2. A személyes átvétel a Szolgáltató vevőszolgálatán történik. Az átvétel lehetséges időpontjáról telefonon, vagy emailben tájékoztatja a Szolgáltató az Ügyfelet.

4.3. A szállítás az Üzemeltetővel kötött külön szerződés alapján fuvarozó közbenjöttével történik. A szállítás díjai az ország határain belülre történő szállítás esetén egységesen és a megrendelt terméktől függetlenül az alábbiak:

a. 20.000.- Ft fölötti összegű megrendelés esetén a szállítás ingyenes.
b. 20.000.- Ft alatti összegű szállítás esetén a szállítás díja 1490 Ft.

4.4. Szállítás esetén a Felhasználó nyomban köteles megvizsgálni, hogy a szállított termékek csomagolása nem sérült-e, valamint, hogy valamennyi megrendelt termék szállításra került-e. A megrendelt termékek átadásáról és – utánvéttel történő fizetés esetén – az esetleges szállítási díjat is magában foglaló vételár megfizetéséről jegyzőkönyvet kell felvenni, amelyen fel kell tüntetni a csomagolás esetleges sérüléseit és az esetleges hiányosságokat. A jegyzőkönyvet mind a Felhasználó, mind pedig a szállítást végző szállítmányozó képviselője köteles aláírni.

4.5. A Felhasználó sérült csomagolású termék, illetve hiányos szállítás esetén a leszállított termékeket nem köteles átvenni, a teljesítést nem köteles elfogadni. Az Üzemeltető a 4.5. pont szerinti jegyzőkönyv felvételét követő 1 munkanapon belül köteles a megrendelt termékeket hiány- és sérülésmentesen leszállítani.

4.6. Az Üzemeltető nem vállal felelősséget a csomagolás esetleges olyan sérüléséért, illetve a sérülésből eredő hibáért, kárért vagy kellemetlenségért, valamint az olyan hiányért, amely sérülést vagy hiányt a 7.7 szerinti jegyzőkönyv nem tartalmazza.

4.7. A számlát az Üzemeltető minden esetben a megvásárolt termékkel együtt köteles átadni a Felhasználónak.

4.8. Szállítás esetén, ha az első szállítás azért volt eredménytelen, mert a szállító fuvarozó a szállítási címen nem tudta átadni a megrendelt termékeket, az Üzemeltető a Felhasználót értesíti a sikertelen szállításról és annak időpontjáról, e-mailben vagy – amennyiben ez lehetséges – telefonon felhívja a Felhasználót az átadás-átvétel lehetővé tételére, valamint a visszaigazolásban meghatározott időszakon belül a szállítást egy alkalommal ismét megkísérli.

4.8.1. A második szállítás hasonló okból eredő eredménytelensége esetén, amennyiben a Felhasználó a szerződés szerint a termék átvételekor köteles fizetni, a szerződés a második eredménytelen szállítás tényével automatikusan megszűnik, azonban az Üzemeltető követelheti a kára megtérítését.

4.8.2. A második szállítás hasonló okból eredő eredménytelensége esetén, amennyiben a Felhasználó a szerződés szerint átutalással fizetett, az Üzemeltető köteles a második eredménytelen szállítást követő naptól számított 1 hétig a megrendelt termékek őrzéséről az Üzemeltető üzletében gondoskodni, és a Felhasználó értesítése mellett lehetővé tenni a megrendelt termékek átvételét. Ha a Felhasználó a termékeket ezen idő alatt sem veszi át, az Üzemeltető a szerződéstől elállhat és követelheti a kárának, különösen a szállítás költségeinek megtérítését. A Felhasználó a szállítási költségeket akkor is köteles megtéríteni, ha a termékeket az Üzemeltető üzletében veszi át.

4.9. Ha a Felhasználó a szerződés szerint a termékeket az Üzemeltető üzletében, a vételár egyidejű megfizetésével köteles átvenni, és a Felhasználó a 3.3. pontban meghatározott határidőn belül a termékeket a vételár megfizetése mellett nem veszi át, a szerződés a határidő lejártával automatikusan megszűnik, az Üzemeltető azonban követelheti kára megtérítését.

4.10. Ha a Felhasználó a szerződés szerint a termékeket az Üzemeltető üzletében köteles átvenni, a termékeket azonban a 3.3. pontban meghatározott határidőben nem vette át, a teljes vételárat azonban átutalással már megfizette, az Üzemeltető választása szerint az érdekmúlás bizonyítása nélkül a szerződéstől elállhat, vagy a Felhasználót határidő tűzésével felhívhatja a termékek átvételére. Ha a Felhasználó a felhívásban megjelölt határidőre sem veszi át a termékeket, az a teljesítés Felhasználónak felróható lehetetlenné válásának minősül, ezért a szerződés megszűnik, az Üzemeltető pedig követelheti a lehetetlenüléssel felmerült kára megtérítését.

4.11. Ha egy Felhasználótól azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhozszállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre, és csak a bruttó 20.000.- forint értéket meghaladó megrendelések házhozszállítása ingyenes. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi, és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, azonban a már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát, szállítási díját nem befolyásolja.


5. Elállás joga, módja, következményei
5.1. A fogyasztónak minősülő Ügyfél a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Az elállással a szerződés a megkötésére visszamenőleges hatállyal szűnik meg, a már teljesített szolgáltatások visszajárnak a Feleknek. Az Ügyfél az elállási jogát a termék kézhezvételének napjától gyakorolhatja a Szolgáltatóhoz intézett nyilatkozatával. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik.

5.2. Fogyasztó a terméket eredeti, sértetlen állapotban, a számlával együtt köteles visszajuttatni az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül Szolgáltató címére (azaz maximum a kézhezvételtől számított 28 napon belül), melynek fejében a Szolgáltató köteles az Ügyfél által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni.

5.3. Fogyasztónak minősül az Ügyfél, ha gazdasági tevékenysége körén kívül eső célból köti meg a szerződést, vagyis nem továbbértékesítési céllal, hanem saját használatra vásárolja meg a terméket.

5.4. Amennyiben az Ügyfél elállását írásban küldi meg a Szolgáltatónak, az elállást határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha az Ügyfél nyilatkozatát a határidő lejárta előtt postára adja. Az Ügyfél viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az Ügyfelet ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

5.5. Ha a Szolgáltató a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel teljesít, az elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Szolgáltatót terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről a Szolgáltató egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.

5.6. A Szolgáltató köteles írásban - papíron vagy más, az Ügyfél számára hozzáférhető tartós adathordozón – tájékoztatni
a) a Szolgáltató cégnevéről (nevéről) és címéről (székhelyéről, illetve lakóhelyéről) azonosításra alkalmas módon;
b) a szerződés tárgyának lényeges jellemzőiről;
c) a terméknek, illetve szolgáltatásnak az általános forgalmi adót és egyéb kötelező terheket
is magában foglaló áráról, illetve díjáról, valamint az összes járulékos költségről, így különösen a fuvardíjról, szállítási vagy postaköltségről;
d) a fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről;
e) az elállás jogáról
f) az elállási jog gyakorlásának feltételeit, módját és következményeit, ideértve az 5.2. pontban, valamint az 5.5. pontban foglaltakat, továbbá azt az esetet is, amikor az Ügyfelet az
elállás joga nem illeti meg (5.8. pont);
g) a Szolgáltató azon telephelye (fiókja) vagy egyéb szervezeti egysége címét, ahol a fogyasztó panaszait érvényesítheti;
h) az esetleges jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követ ően igénybe vehető kiegészítő
szolgáltatásokat (alkatrészellátás, javítószolgálat).

Ha e kötelezettségének a Szolgáltató a szerződéskötést megelőzően nem tett eleget, a tájékoztatást a szerződés teljesítése során kellő időben, de - kivéve, ha a teljesítés harmadik személy részére történik - legkésőbb a teljesítés időpontjában köteles az Ügyfél részére rendelkezésre bocsátani.

5.7. Amennyiben az Ügyfél az 5.6. pontban rögzített tájékoztatást a termék kézhezvételének napjáig nem kapta meg, úgy a tájékoztatás kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja elállási jogát.
Ha a tájékoztatás kézhezvételére a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül
sor, a tájékoztatás átvételétől számított időponttól nyolc munkanap elteltéig az Ügyfél akkor is elállhat a szerződéstől, ha a termék kézhezvételétől számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.

5.8. A Felek eltérő megállapodása hiányában az Ügyfél nem gyakorolhatja az elállási jogát
a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt
a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve
díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés
esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;

f) szerencsejáték-szerződés esetében.


6. Szavatosság, jótállás

6.1. A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959.évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók. A kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.

6.2. A Kormányrendeletben biztosított jótállási idő a termék átvételétől számított egy év, kivéve ha a gyártó ennél hosszabb jótállási időt állapít meg.


7. Adatvédelem

7.1. A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató az Ügyfél adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató az Ügyfél adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény (a továbbiakban Avtv.) mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.

A Szolgáltató adatvédelmi azonosító száma: Igénylése folyamatban!

7.2. A Szolgáltató a szolgáltatás hatékonyságának növelése, az Ügyfélnek címzett elektronikus hirdetés vagy egyéb címzett tartalom eljuttatása, piackutatás céljából csak az adatkezelési cél előzetes meghatározása mellett, és az Ügyfél hozzájárulása alapján kezelhet. A Szolgáltató a kezelt adatokat nem továbbítja.

7.3. Az adatkezelő és az adatfeldolgozó a Szolgáltató. A Szolgáltató Adatkezelésének célja reklám, vásárlásra ösztönzés. Az adatkezelés jogalapja az Avtv. 3. § (1) bekezdése. Az Ügyfél a szolgáltatás idénybevételét megelőzően és a szolgáltatás igénybevétele során is megtilthatja az ilyen célú adatkezelést.

7.4. Az érintett tájékoztatást kérhet személyes adatai kezelésér l, valamint ő kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve - a jogszabályban elrendelt adatkezelések kivételével - törlését. Az érintett kérelmére az adatkezelő tájékoztatást ad az általa kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről (székhelyéről) és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat.

7.5. Az adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában megadni a tájékoztatást. A 7.3. pontba tájékoztatás ingyenes, ha a tájékoztatást kérő a folyó évben azonos területre vonatkozó tájékoztatási kérelmet az adatkezelőhöz még nem nyújtott be. Egyéb esetekben költségtérítés állapítható meg. A már megfizetett költségtérítést vissza kell téríteni, ha az adatokat jogellenesen kezelték, vagy a tájékoztatás kérése helyesbítéshez vezetett.

7.6. Az érintett tájékoztatását az adatkezelő csak akkor tagadhatja meg, ha azt törvény lehetővé teszi el az állam külső és belső biztonsága, így a honvédelem, a nemzetbiztonság, a bűnmegelőzés vagy a bűnüldözés érdekében, továbbá állami vagy önkormányzati gazdasági vagy pénzügyi érdekből, illetve az Európai Unió jelentős gazdasági vagy pénzügyi érdekéből, valamint a foglalkozások gyakorlásával összefüggő fegyelmi és etikai vétségek, a munkajogi és munkavédelmi kötelezettségszegések megelőzése és feltárása céljából - beleértve minden esetben az ellenőrzést és a felügyeletet is -, továbbá az érintett vagy mások jogainak védelme érdekében. Az adatkezelő köteles az érintettel a felvilágosítás ő megtagadásának indokát közölni. Az elutasított kérelmekről az adatkezelő az adatvédelmi biztost évente értesíti.

7.7. A valóságnak meg nem felelő személyes adatot az adatkezelő helyesbíteni köteles. A személyes adatot törölni kell: ha kezelése jogellenes; az érintett kéri; az adat hiányos vagy téves - és ez az állapot jogszerűen nem korrigálható -, feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki; az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt; azt a bíróság vagy az adatvédelmi biztos elrendelte.

7.8. A helyesbítésről és a törlésről az érintettet, továbbá mindazokat értesíteni kell, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az érintett jogos érdekét nem sérti.

7.9. Az érintett tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, ha
a) a személyes adatok kezelése (továbbítása) kizárólag az adatkezelő vagy az adatátvevő jogának vagy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve, ha az adatkezelést törvény
rendelte el;
b) a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik;
c) a tiltakozás jogának gyakorlását egyébként törvény lehetővé teszi.
Az adatkezelő - az adatkezelés egyidejű felfüggesztésével - a tiltakozást köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálni, és annak eredményéről a kérelmezőt írásban tájékoztatni. Amennyiben a tiltakozás indokolt, az adatkezelő köteles az adatkezelést megszüntetni és az adatokat zárolni. Amennyiben az érintett az adatkezelő döntésével nem ért egyet, az ellen - annak közlésétől számított 30 napon belül – az Avtv. szerint bírósághoz fordulhat.

7.10. Az érintett a jogainak megsértése esetén bírósághoz fordulhat.

7.11. Az adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy a technikai adatvédelem
követelményeinek megszegésével másnak okozott kárt köteles megtéríteni.


8. Egyebek

8.1. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

8.2. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

8.3. Az Ügyfél a Szolgáltató termék forgalmazásával közvetlenül kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére, vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban és írásban is közölheti a Szolgáltatóval.
A szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal köteles megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, s annak egy másolati példányát az Ügyfélnek átadni. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát köteles az Ügyfélnek átadni, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató - törvény eltérő rendelkezése hiányában - harminc napon belül köteles írásban megválaszolni. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.

8.4. Az Ügyfél panaszát a vevőszolgálaton személyesen (8600 Siófok, Fő u.47-53.), telefonon (telefonszám: +36(84)310-125)), írásban, vagy elektronikus levél formájában terjesztheti elő.

8.5. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba, és nem érinti az érvényes megrendelés alapján már létrejött szerződéseket.

8.6. A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére,
szerződő Felek értékhatártól függően a Somogy Megyei Bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.

Siófok, 2015.02.01.


Szaktanácsadás

Kérdése van egy adott termékkel kapcsolatban vagy bizonytalan a pénztárgép használatában? Bármilyen kérdéssel is fordul hozzánk, biztos lehet abban, hogy kielégítő válasszal fogunk szolgálni. Hívjon minket nyitva tartásunk alatt, és kollégáink teljes körű szaktanácsadással állnak rendelkezésére!

Házhozszállítás

20.000 Ft-os vásárlás felett ingyenesen és a lehető leggyorsabban juttatjuk el Önnek megrendelését! A termékek átlagos kiszállítási ideje 1 és 4 nap között alakul. Bizonyos esetekben – például nemrég piacra került vagy különösen nagy értékű termékekre – előjegyzést is felveszünk.

Szervíz

Ha meghibásodott pénztárgépe vagy blokknyomtatója illetve egyéb más eszköze forduljon hozzánk bizalommal és szakértő kollégáink rövid határidővel megjavítják azt! Egyes pénztárgépekre akár 3 év garanciát is vállalunk.
Iratkozzon fel hírlevelünkre, az újdonságokért
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz